2014. március 15., szombat

139. nap (Ausztria) / Juharszirup kúra 2014 / 1. nap


Megvolt az idei juharszirup kúra első, előkészítő napja. Szuper jól haladtam a program szerint, és amit tavaly is tapasztaltam, az az idén is így történt: nem voltam éhes. Bár azért ma még kétszer volt szilárd étel, rágnivaló. Pontosan fél óránként látogattam meg a mellékhelyiséget, ezért ügyesen be kellett osztani az itókázást, ugyanis délután 4-től mindig séta a program, ami lehet fél órás, de lehet akár két órás is, amikor is ugye nincs lehetőségem a hólyagürítésre... De minden rendben ment. E. furcsállotta, hogy miket eszem, de amúgy nem foglalkozott különösebben a dologgal. A közérzetem teljesen rendben, a barna mackó is hagyományos időközönként bukkant fel.

A Háború és béke harmadik köteténél tartok. Az oroszok éppen "győztek" Borogyinónál, a franciák vonulnak ki Moszkvából, Bolkonszkij súlyosan megsebesült. És olvastam ugyan már ezt a könyvet is, meg még Tolsztojtól egyet-mást, de eddig amolyan "történet mesélőnek" tűnt, sosem vettem észre, mennyire ügyesen gondolkodik a regény folyamán, és hogy milyen zseniálisan gondolkodtat!

Délelőtt:
- 1 liter kúraital
- fél liter tea


Ebéd: gyümölcs saláta (1 zöld alma, 1 banán, 1 narancs, fahéjjal megszórva)


Sajnos ma borult volt az ég szinte egész nap és mivel csupán plusz 6 fok volt, elmaradt a D vitamin töltő projekt, avagy a napozás...

Viszont volt séta, 3/4 óra, nagyon jólesett a levegőn lenni és mozgatni a testrészeimet.

Délután:
- 1 liter citromos víz

Uzsonna:
- 2.5 dl céklalé
- 1 alma


Vacsora:
- nagy adag saláta (kínai kel, vöröshagyma, 4 színű paprika, oliva bogyó, uborka, paradicsom)


Este:
- fél liter tea.

Juharszirup kúra 2014 / A kúra menete itt

Lefekvés előtt:
teljes testradír,
hideg-meleg vizes váltózuhany.

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése