2013. november 24., vasárnap

Új fejezet / 2. szakasz / Összefoglaló (1-4. hét)

Új fejezet / 2. szakasz / Összefoglaló: 1-2. hét itt

Új fejezet / 2. szakasz / Döntés, célok itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 1: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 3: Dobozolás itt
Új fejezet / 2. szakasz / Edzés: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 3. heti menüterv itt
Új fejezet / 2. szakasz / 3. heti edzésterv itt


15. nap itt
16. nap itt
17. nap itt
18. nap itt
19. nap itt
20. nap itt
21. nap itt

Új fejezet / 2. szakasz / 4. heti menüterv itt
Új fejezet / 2. szakasz / 4. heti edzésterv itt
 
22. nap itt
23. nap itt
24-25. nap itt
26. nap itt
27. nap itt
28. nap itt

Új fejezet / 2. szakasz / 5. heti menüterv  (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 5. heti edzésterv (Ausztria) itt
 
Étrend:

Egyelőre nem bírok húst hússal enni, így igyekszem a magam "mindenmentes" ételeit enni, odafigyelve a viszonylag magas fehérjebevitelre és a szénhidrát-zsír arányra. (Ha magas a napi zsírbevitelem, de a szénhidrát alacsony, attól nem hízok. Viszont, ha mindkét érték magas, az nálam nem gyerebe.)

A szénhidrátdúsabb ételeket igyekszem a nap első felében elfogyasztani.

A rizst és a zabot kénytelen voltam kiiktatni az étrendből: rizsfogyasztás után iszonyatos éhségérzet tör rám; a zabtól pedig sajnos rosszul vagyok.

Edzés:

Az Új fejezet első 2 hetében egy magam által összeállított, vegyes edzés ment, aztán elkezdtem a Les Mills Pumpot. Először naptár szerint, majd duplázva az edzéseket.

99 %-ban reggel, éhgyomorra edzek, nekem ez vált be a legjobban.

Eredmények:

A 4 hét alatt 1 kilót híztam összesen. Amíg ettem rizst és zabot az elején, nagyon gyors volt a hízás, amióta ezeket elhagytam, az energiaszintem nem csökkent, bírom az edzéseket is, de lassult a hízás.
 
A 7. héttől (akkor megint Magyarországon leszek) igyekszem okosa(bba)n enni. Az edzésekkel nincs gond.
 
Változás látszik az 1 hónap után: a vállam nagyon szépen kerekedik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése