2013. november 18., hétfő

Új fejezet / 2. szakasz / 22. nap

Korai keléssel tudtam megint megoldani a napot, mert délelőtt sokmindent kellett intéznem, és délutánra is akadt tennivaló.

Felkelés után edzés: Les Mills Pump / Pump and burn és 45 perc aerob.

Majd isteni reggeli: amerikai palacsinta szamócaszósszal.

 
A városi ügyintézés-rohangálás után fél 12-kor ebédkészítés, majd ebéd: tojásos nokedli, tenyérnyi, és 3/4 fej fejes saláta (eritrit-ecet-víz keverékben). Nekem a tojás alig megsütve, K-nak szárazra sütve.


Ebéd után meglepit készítettem K-nak, igazi, hagyományos palacsintát, mivel nálunk működik a családi tolerancia, oda-vissza.  Házi kökény lekvárral ette, amit én is megkóstoltam, de nekem istentelenül édes volt, rendesen elszoktam a cukor ízétől. De még K. is azt mondta, hogy ez nagyon édes. A lekit egyébként szombaton vettük Tamásiban, ahol a Művelődési Ház előtt kis kézműves kirakodó vásárba botlottunk.
 
 
Majd lenyomtam a mai edzés második felét: LMP / Hardcore abs, negyed órás levezető kocogással és nyújtással.
11.18-
(Mo.)
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
Edzés
LMP
Pump and burn (30p)
Hardcore abs (20p)
Aerob (45p)
Hardcore abs (20p)
Flow (20p)
-
Pump and burn (30p)
Hardcore abs (20p)
Aerob (45p)
Pump and burn (20p)
Flow (20p)
Pump and shred (45p)
Hardcore abs (20p)
Aerob (45p)
Ma valahogy nehezen ment, nagyon fájtak a hasizmok, ahogy dolgoztattam őket. Viszont nagyon szuper érzés, hogy egyre több részén ÉRZEM őket. A legeslegnehezebb számomra a plank, a hídtartás, ezek szerint a törzsizmaim nagyon gyatrák még. Márpedig, ha azok erősek, akkor az nagyon jó hatással van az edzésekre és a szervezetemre is.
 
Edzés előtt már elkészítettem a snacket, hogy mozgás után rögtön nekieshessek.
 
 
 
Annyira de annyira jóllaktam ettől (pedig ugye csirke volt, de nem a szokásos sült pipi formátumban és nem az unalomig megszokott ízvilággal), hogy vacsora időre egyáltalán nem voltam éhes. Azért elkészítettem a vacsit, aztán majd elnyammogom lefekvésig.
 
 
 
Nem számoltam ma sem, hanem követtem a heti kajatervemet:
11.18- (Magyarország)
(választható)
Reggelire:
- bundás kenyér
- amerikai palacsinta
- francia toast
- rántotta
- szendvics sonkával
- gyümölcs szendvics
- töltött palacsinta
Ebédre:
- spenótos melegszendvics
- tojásos nokedli
- pizza
- almás csirkesaláta
- fahéjas palacsinta, grapefruit, szamócás túró, tonhal uborkával
- saláta fokhagymás pirítós kockákkal, főtt tojás, süti, 1 kocka fekete csoki
- tonhalas-spenótos tojástekercs, vegyes saláta sajttal, mandula, almaszeletek
Uzsonnára:
- köményes-almás csirkekupac
- kókuszos túró
- tonhal saláta
- süti
- sonkás-paprikás szendvics
- gombasaláta
- kókuszgolyó
Vacsorára:
- tojássaláta
- körözött
- sült hal, zöldség
- rántotta
- tonhal saláta
- ld. még az ebédnél
Érdekes, hogy mennyiségre szerintem nem ettem sokat, mégsem voltam éhes egész nap.
Érdekes, hogy nem ment plusz CH (se rizs, se zab...), mégis bírom az edzést.
Érdekes, hogy ma a zsírbevitel sem volt túl magas, mégis volt energiám és nem jött az éhségmumus.
 
Ma is istenieket ettem, jókat edzettem, sikerült sok dolgot elintéznem.
 
Holnap "rövid" edzés lesz.
 
És megint jó kaják :)
 
Új fejezet / 2. szakasz / Döntés, célok itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 1: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / Étkezés 3: Dobozolás itt
Új fejezet / 2. szakasz / Edzés: Tervezés itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 1. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 2. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 2. szakasz / 3. heti menüterv itt
Új fejezet / 2. szakasz / 3. heti edzésterv itt
Új fejezet / 2. szakasz / 4. heti menüterv itt
Új fejezet / 2. szakasz / 4. heti edzésterv itt
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése