2013. október 6., vasárnap

Új fejezet / 8. hét / Eredmények


 
Eddigi eredmények itt.
 
Mindig is lassan fogyó típus voltam, ám időközben rájöttem, hogy ez nem is baj: nem nyúlik meg a bőr, a szervezet tudja követni a változást. És 79+-osan hála az égnek fejbekólintottam magam és változtattam: ugyanis a hízás rettentően jól megy, nagyon-nagyon hamar irtózat túlsúlyra tudtam volna szert tenni...
 
Amióta a mérleg a normál tartományban jelzi a súlyomat, a fogyás még nehezebb, hiszen egy gyakorlatilag optimális dolgon szeretnék változtatni. Viszont a dolog nem ilyen egyszerű: nem a mérleg kijelzőjének a lejjebb tornázása a cél, hanem fogyás zsírból. Ha ezt csak a mérlegen ellenőrizném, nagyon balga lennék, mert az igazából nem mutatja, pucolódik-e a zsír. Ezért centizek is, de nagyon egyszerű: a ruhák mutatják leginkább a változást. És ha kis mértékben is, de mutatják nálam :-)
 
Az Új fejezet utolsó 3 hetéből 2 itt történik meg, Ausztriában, meló közben. Aki ismer vagy/és olvassa a blogot, az tuja: ez irtózatosan nehéz. Mert se az edzésre, se a pihenésre nem tudok optimális időt szánni, az étkezés pedig, ami alap a zsírpucolásban -is- iszonyatosan körülményes. Ráadásul mielőtt most kijöttem, kicsit belefáradtam megint az állandó készülésbe, tervezésbe, előre főzésbe és dobozolásba, 2 nappal az indulás előtt még úgy gondoltam: hozok ki valamicske kaját, aztán majd lesz-ami-lesz alapon megoldom itt kint a dolgot. De aztán mégis meggondoltam magam: neámmá, hogy a vége előtt adjam fel! Így hát kapkodósra sikerült az étkezésre készülés, és bizony most sakkozhatok, hogy jó is legyen, szép is legyen...
 
És itt van ugye az én kedves kis mumusom: az ebéd utáni falkaparós éhség. Pár napja kicsit eltértem a tervtől és elkezdtem "ösztönösen" enni: semmi szemét, csupán több zsír. Mindezt azért, hogy ez a délutáni mizéria elmaradjon. Kétszer simán bevált. Most viszont az a faramuci helyzet állt elő, hogy kiderült: amikor én 1 hét múlva hazautazom, nem jön a váltótársam, tehát le kell olvasztanom az itteni hűtőmet is, és ki kell ürítenem a fenti konyhás kis szekrényrészemet. Azaz jövő héten megeszek mindent, amim van.
 
Szóval egy ilyen abszolúte antiidealista helyzetben igyekszem megoldani az étkezést, az edzést és a pihenést.
 
 
 
Akkor hát jöjjenek a 8. hét eredményei:
 
Mérleg: minusz 0.4 kg.
 
Centi: mell alatt minusz 1 cm.
 
Elvileg 2 hét van vissza a program első szakaszából.
 
Az otthoni két hetem most totálisan kiszámíthatatlan lesz, ráadásul kiderült, hogy decemberben nem kell kijönnöm. Az szuper, hogy Mikulástól Vízkeresztig otthon leszek, anyagiakban azonban iszonyat érvágás. Így kénytelen leszek rendesen spórolni, mert ugye fűtés szezon is van, ilyenkor pedig a rezsi nem éppen a kevesebb befizetésről szól... Szóval boszi legyen a seprűjén, aki rendelkezésre álló idő, megfelelő mennyiségű pihenés és rendelkezésre nem álló anyagiak mellett is megoldja a programja folytatását...
 
Új fejezet / Motiváció 1 / Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 / Célok
itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / 1. heti edzésterv itt
Új fejezet / Táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt
Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt
Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt
Új fejezet / 2. heti étrend itt
Új fejezet / 1. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. heti edzésterv itt
Új fejezet / 3. heti étrend itt
Új fejezet / 3. heti edzésterv itt.
Új fejezet / 4. heti étrend itt
Új fejezet / 4. heti edzésterv itt
5-6. hét: nyaralás, pihenő
Új fejezet / 7. heti étrend és edzésterv itt
Új fejezet / 8. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 8. heti edzésterv (Ausztria) itt
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése