2013. október 25., péntek

Recept: Paleo guba

Hú, rengeteg gubát készítettem még anno, életmódváltásos korszakom elején. És mivel finom, most készült egy -prototipus- paleo változat.
 
 
 
Hozzávalók:
 
- 1/4 piskóta kockákra vágva
- túró (a reci fele elég)
- kókuszsűrítmény
- édesítőszer (pl. eritrit)
- rum (vagy aroma)
- meggy
 
Így készült:
 
- A kockázott piskóta felét egy tál aljára tettem.
 
 
- A túrót összekevertem kókuszsűrítménnyel, édesítővel, rummal. Csöpp vízzel lehet higítani, hogy a piskóta majd fel tudjon szívni folyadékot és puhább legyen. De a piskóta előzőleg meglocsolható langyos kókusztejjel vagy (főzött) kávéval is.
- A piskótára került a túró-kókuszsűrítmény-édesítő-rum keverék fele.
- Erre jött egy újabb réteg piskóta (kockázott).
 
 
- Majd rákerült a túrós keverék másik fele.
- Én meggyel díszítettem.
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése