2013. augusztus 13., kedd

Új fejezet / 1. heti edzésterv

 
 
08.12-
(Mo.)
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1. Bemelegítés
2. Súlyzós 1/3.
3. Nyújtás
 
Futás
- 5p lépcsőzés
- 5p laza ugrókötél
- 40p IF (intervall futás)
40mp kocogás
20mp sprint
40mp kocogás
20mp séta
- 10p kocogás
- nyújtás
1. Bemelegítés: - 10p tempós  séta,
- 10p kocogás
2. Súlyzós 2/1.
3. Nyújtás
4. Kardio:
- 10p lépcsőzés
- 40p IF (intervall futás)
20mp lassú, 40mp gyors, 20mp lassú, 40mp séta)
Futás (amennyi jólesik)
+ hasizom
1. Bemelegítés
- 5p laza ugrókötél
- 5p lépcsőzés
2. Súlyzós 2/2.
3. Nyújtás
4. Kardio:
- 20p futás közepes tempó
- 10p kocogás
Pihenőnap
1. Bemelegítés
- 10p lépcsőzés
- 10p IF
2. Súlyzós 2/3.
3. Nyújtás
4. Kardio:
- 10p taposás
- 5p laza ugrókötél
- 5p IF
- 10p kocogás

Elég a lacafacából.
Ideje edzeni.
Ha már az étkezésben nagyot változtattam, legyen az edzésben is változás.
  • Beiktattam a futást. Úgy terveztem meg, hogy kinti és benti edzésnek is használható legyen.
  • Beiktattam a lépcsőzést. A 3. emeleten lakom, helyben van a lépcső.
  • Az IF (intervall futás) eddig is szerepelt a palettán, a héten a táblázatban leírt módszerrel végzem.
  • A heti 3 súlyzós edzést 4-re emeltem.
  • A súlyzós edzések "szendvics edzések" lesznek, előtte és utána is kardio blokkal.
  • Úgy tudom, nem árt összezavarni a szervezetet edzés terén néha, hát én most megzargatom rendesen, mert így eddig még nem edzettem.
  • A nagy meleg miatt nem lesz piskóta ez a hét edzés szempontjából (sem), de van egy határozott célom, amit nem adnak ajándékba. És meg tudom csinálni. "A lehetetlen nem létezik!" :)

Új fejezet / Motiváció 1 / Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 / Célok itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / A táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt.

Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Boszork%C3%A1nykonyha/393431824081717

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése