2013. augusztus 28., szerda

Kurkumás pulykafalatok




  • 150g pulykamell filé vékony, falatnyi darabokra vágva
  • 1 tk kókuszzsír
  • natur vegeta
  • himalája só
  • őrölt fekete bors
  • kurkuma
(A fűszerek ízlés szerint.)

  • Serpenyőben felolvasztottam a kókuszzsírt.
  • Amikor forró lett, rádobtam a húst.
  • Mindkét felén fehéredésig, nagy lángon sütöttem.
  • Sóztam, borsoztam, kurkumáztam, vegetáztam.
  • Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje.
  • Lefedve kb. 10-15 percig puhára főztem.
  • Fedő nélkül pirosra sütöttem.
(Al dentere főtt brokkolival tálaltam.)

Paleo mintaétrend 1 itt
Paleo mintaétrend 2 itt
Paleo mintaétrend 3 itt
Paleo heti menü ötlet itt
Paleo heti menü (magyar) itt
Paleo étrend ötlet itt
Boszi féle paleo heti menüterv (képekkel, receptekkel) itt
 
    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.
    Paleo snack itt.
    Paleo ebédek 1 itt.
    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák 1 itt.
    Paleo vacsorák 2 itt

    Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése