2013. június 9., vasárnap

Motiváció

Nekem az utazás előtti vasárnapok a legpörgősebbek. Mert minden, ami elintéznivaló, ami visszavan, azt ma kell megcsinálnom. Plusz kicsillivillizni a lakást, elzárni-lezárni mindent, hűtőt leolvasztani. És nem árt, ha este hatkor már alszom, mert holnap hajnali 2-kor itt lesz értem a kisbusz.

Egy hét torokgyulladásos-köhögős kihagyás után tegnap végre újra elkezdtem edzeni. Nagyon jó volt, ma reggelre leszakad mindenem :)

Ma reggel meglesz a következő edzés is, mert aztán hétfőn fél napot utazom, utána rögtön munka este 9-ig, így a hétfő biztosan, a kedd majdnem biztosan pihenőnap lesz.

A kilók még mindig nem igazán érdekelnek: amíg ruhástól is 60 alattit mutat, szerintem nincs min aggódnom. És a tükörkép sokkal fontosabb, sőt szerintem a centi is árnyaltabban mutatja az eredményt. És óriási öröm számomra, hogy végre megindult a combom is, változik, előnyére ;-)

Megyek is, ez tényleg mindig egy rohanós-koncentrálós nap, szeretném, ha minden beleférne.

 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése