2013. június 10., hétfő

Knittelfeld, 6. etap, első ebéd

Habár a csomagolásnál nem cicóztam (itt írtam róla), azért mindent nem lehet a véletlenre vagy a jó szerencsére bízni. A hűtőm maradék tartalmát elhoztam otthonról.
 
- Fagyasztott
 
- Hűtős
  • kelkáposzta
  • sajt
  • a fél disznó, azaz kolbász, szalámi, szalonna, sonka,
  • sajt,
  • tojás,
  • bacon,
  • édesburgonya,
  • banán,
  • narancs,
  • és a Sacher tortám maradéka.
Már be is rendeztem őket szépen az itteni konyhám itteni hűtőjébe.

 

 
Ugyanis tudtam, hogy mi fogad, amikor kiérek. E. hűtőjében van két csomag lapka sajt (sajttartalom 36 %. . .), a pikáns parizeréből egy 5 centis darab, három krémtúró, egy majdnem egész vaj, egy üveg Almdudl*r, egy üveg kóla, egy liter tej.
 
A múltkor kérdezte, mi az, amit szeretnék, ha lenne itthon, amikor visszajövök. Mondtam neki, hogy ha lesz 2-3 tojás, akkor boldog leszek. És láss csodát: van 10 tojás :) Ráadásul ez igazi bauernhofi toji, igazi kapirgálós csirkéktől, hatalmas, szép sárgájával, sok fehérjével. :)
 
Így gyorsan előkaptam egy darab kolbit a hűtőmből, két tojással megsütöttem, és uborkával ettem.
 

Paleo reggelik itt.
Paleo snack itt.
Paleo ebédek itt.
Paleo vacsorák itt.
Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.

4 megjegyzés:

  1. Igazán ínyemre való a paleós étrended! Én nem tervezek paleós lenni, de hihetetlen jó a kajáidat nézegetni! :)

    Tojás, kolbász, uborka? Húúú én is kérek szépen! :)

    VálaszTörlés
  2. A néni miket eszik amúgy? A gyerekei sem vásárolnak be neki valami tápláló normális élelmiszert? Vagy nincs is igénye rá? Habár ha belegondolok a nagyim (1914-ben született) is reggeli-vacsorára vajas pirítóst evett üres teával. Ja amúgy 89 évig élt, és soha nem volt beteg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 80-on felül már nagyon kevés táplálékkal is beérik. E. majdnem egész nap ül ráadásul. R: vajas zsömle, kapucsino. E: amit főzök (de ha van leves, másodikat már nem tud enni). Du: nasi (általában cukor, csoki, keksz), tea. V. vajas-lapka sajtos-szalámis zsömle. A krémleveseimet megszerette, de nem szereti a modernebb dolgokat. Ő már nem változik :)

      Törlés