2013. május 31., péntek

Motiváció

Tegnap hiába motiválgattam magam reggel. Mivel hajnali 1-ig csótányt üldöztem, hiába aludtam utána 6 órát, egyáltalán nem bírt olyan pihentető jelleggel, mintha normál -éjfél előtti- időben mentem volna aludni. No meg aztán tegnap egész nap molyirtottam, olyan fáradt voltam, hogy jobb volt inkább időben aludni menni, így nem volt edzés.

Mivel annyit írtam elő magamnak, hogy legyen heti 4 edzés, és az mindegy, mikor, hogyan, még van 3 napom a maradék heti 3 edzésre, így aztán no para.

Azt meg kell jegyezzem, hogy ebbe a 4 edzésbe tényleg mindent beleadok, és minden egyes alkalom után olllyan izomlázam van, hogy napokig nem múlik el. Kábé csak akkorra, amikor megint arra az izomcsoportra kerül az aznapi torna, akkor meg kezdődik előről. :)

Ma has -is- lesz. Folytatódhat az izomláz :)

 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése