2013. március 11., hétfő

Recept: Túrós arilepény másképp, avagy Paganini levizsgázott!




 
Még Ausztriában sikerült megszereznem Paganinit. Szörnyen régóta vágytam már egy olyan serpenyőre, amelyikben egyforma kis palacsintákat lehet sütni. Egyformákat és kicsiket. És hát összefutottam Paganinivel :)
Ma előkészítettem mindent az ebédkészítéshez, Steffi (a csodaserpenyőm) is fent volt már a tűzhelyen, amikor eszembe jutott, hogy Paganini akár le is vizsgázhatna. Itt a remek alkalom. Előkaptam hát, és kíváncsian vártam, hogy muzsikál. Meg kell mondjam: virtuóz a fickó, gyors, pontos, alapos. Nálam csillagos ötöst kapott! :)
 
Tészta:
Az arilepény tésztája: 1 tojás, csöpp só, 40 g zab előtte vízbe áztatva. Most leturmixoltam a tésztát az ázás után. Majd Paganiniben megsütöttem. (11 kis pali lett így.)
 
Túró:
1 doboz (180 g) laktózmentes túró, fél doboz (100 g) laktózmentes natúr joghurt, reszelt citromhéj, rum aroma, folyékony édesítőszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése