2013. január 15., kedd

Recept: Muffin liszt nélkül

Fogtam egy közepes nagyságú tálat, beletettem és összekevertem a következőket:

  • 2 tojás
  • 1 pohár (ez a mérce) zabkorpa
  • 1 pohár kókuszreszelék
  • 1 pohár kaukázusi kefír
  • 15 db édeske kanállal összetörve
  • 3 ek oliva olaj
  • 2 ek karobpor
  • csöpp só
  • egy nagy marék meggy
  • fél cs sütőpor.

Összekevertem. Amíg a muffin formákba beleraktam a papírt, bekapcsoltam a sütőt, visszapakoltam a speizba, állni hagytam a tésztát, majd a muffin formába adagoltam, 30 percig sütöttem. (Ötlet: itt.)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem az olaj elhagyható, főleg, ha szilikonos muffinformában sütöd. Én ezt szoktam elkészíteni és nagyon szeretem: http://www.food.com/recipe/no-flour-no-sugar-oat-walnut-fruit-muffins-431548?scaleto=6&mode=null&st=true

    VálaszTörlés
  2. Írtam is ma, hogy most nem volt benne olaj :) Köszönöm a tippet, megnézem!

    VálaszTörlés