2013. január 24., csütörtök

Ötzi sztori 2

itt

Egy munkahelyen ugye azt csinálja az ember, amit a főnök mond. Rendjén is van így. Délutánonként teázunk vagy kávézunk. Tegnap a tea volt soron. Gyümölcstea 3 kanál cukorral a néninek. Leültünk, megkóstolja: "Ebből hiányzik valami". Gyorsan átgondoltam, mit lehet elrontani egy teán, de a tejen és a citromon kívül, amit még bele lehetne tenni, más nem jutott eszembe. "Nyisd csak ki azt a szekrényt ott alul!"- mondta E. "Van ott lent egy kis rum, önts nekem kicsit a teába!". Megtettem. Isteni illata volt. "Tölts csak a tiedbe is!". Kicsit töltöttem. Hát azt ajánlom, ne próbáld ki. Mert valami mennyei. Simán fent áll a veszélye, hogy pár nap alatt rendesen hozzá lehet szokni. Ma is teáztunk. Az övé mennyeien illatozott, én simán ittam. :)

Ötzi sztori 1 itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése