2013. január 6., vasárnap

Napi -rohanós- menü

Ma -is- sok dolgom volt, fel sem tudom sorolni, mi mindent megcsináltam... Így aztán az étkezés sem pontosan úgy jött ki időben, ahogy terveztem, de mindent betartottam amúgy.
 
Reggeli:
30 g zabkása, 1 adag vanília ízű fehérjepor, 1 grapefruit.
 
 
A tízórai:
4 pufirizs lett volna 4 szelet sonkával.
1 pufirizst 11 óra körül rágcsáltam el, 2-t az ebédhez ettem megt meghagytam az uzsihoz, és most jutott eszembe, hogy elfelejtettem megenni...
 
Ebéd:
"Diétás" rántott hal (150 g), 100 g saláta.

 
Uzsonna:
1 pohár natur joghurt (laktózmentes), 100 g meggy, 5 g mák, csöpp folyékony édesítőszer.

 
Aztán közben összeraktam a holnapi kaját.

 
Vacsora:

 
Nem fért volna így bele az edzés, jó, hogy reggel megcsináltam.
 
Összesen: 1400 kcal.
Folyadék: 3 liter után nem számoltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése