2013. január 30., szerda

Motiváció


Negyed 7. Sok időm nincs motiválódni, de hála az égnek egy nagyon tiszta, határozott kép él bennem a célomról, arról, amiért hajlandó vagyok hajnalban felkelni edzeni. Azért szeretek meghatározott edzésterv szerint edzeni, mert akik összeállítják, legtöbbször tisztában vannak azzal, mi miért úgy kerül a tervbe, ahogy éppen bekerült. És a pihenőnapok is éppen azon a helyen vannak, ahol igenis szükség van rájuk. Mert ha én állítok össze tervet, képes vagyok a végkimerülésig edzeni, aztán lehet menni kényszerpihenőre... Egyszer átéltem ezt már, tavaly tavasszal, nem kívánom senkinek. Szóval ha saját edzéstervem lenne, ma tutira pihenőt tartanék. Már tegnap este nagyon fáradt voltam, ma reggel pedig először ébredtem ébresztőcsörgésre, nem pedig előtte, magamtól. Ma láb és has van popondon, aztán holnap pihenőnap. Megyek is, az idő rohan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése