2013. január 18., péntek

Bikini projekt 3

Bikini projekt 1 itt
Bikini projekt 2 itt

itt
Hogy jól álljon a bikini, nem árt átgondolni az étkezést. Eddig hétvégente előre egy hétre megterveztem, mit, mikor fogok enni, és kiszámoltam, hogy az hány kalória, mennyi fehérjét, zsírt, szénhidrátot tartalmaz. Ha dolgoztam, vagy ha utaztam, előre csomagoltam, dobozoltam. Viszont hétfőtől egy merőben új helyzet áll elő: külföldre megyek dolgozni, ahol -egyelőre- még fogalmam sincs, pontosan mi vár rám, mit fogok enni, mikor, hogyan... A csomagomba mindenesetre bekerült 10 fehérjeszelet, 1 cs fehérjepor, 1 cs zabpehely, 2 cs abonett, 2 cs zabkeksz, 1 cs diákcsemege, 1 cs korpovit. No meg a vitaminok, az Azomyr és a BCAA. A fejemben már körvonalazódik, miként lehet az étkezést megoldani. Lazán ugyan, de két lehetőségre készülök: ha lesz alkalmam edzeni, a másik pedig, ha nem lesz. De mindkét esetben az alap marad:
  •  Nincs cukor és hozzáadott cukros dolgok.
  • Nincs finomliszt.
  • Sok folyadék.
  • Lassú evés.
  • Figyelek a mennyiségre.
  • Amennyire lehetséges, a szénhidrát nagyobb részét a nap elején fogyasztom el.
  • Lehetőség szerint sok zöldséget eszem.
Azt hiszem, így túl nagy bakot nem lehet lőni. Se külföldön, se itthon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése