2012. december 1., szombat

Recept: Joghurtos csirke illatos piláffal

(424 kcal, 50 g F, 40 g CH, 10 g zsír)
Joghurtos csirke recept itt, illatos piláf recept itt. A receptek 6 főre szólnak, én egy adagot készítettem. A hús 100 g csirkemell filé, egy doboz (laktózmentes)joghurtot használtam hozzá, és a fűszereknél is a hat adagnyihoz képest kevesebbet. Sót is tettem hozzá, az nagyon hiányzott nekem az eredeti receptből. Mivel a hús pácolt, nagyon gyorsan megfő-megsül, időt és energiát is lehet így vele spórolni, és az sem mellékes, hogy a hús teljesen puha, porhanyós lesz. A piláf basmati rizs helyett rizsszem tésztából készült, szeretném, ha ez már elfogyna. Egyébként mind a kettő nagyon gyorsan kész, és nagyon finom. Nem is tudom, mikor ettem utoljára ilyen ízletes ebédet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése