2012. december 24., hétfő

Recept: Boszigolyó

Nekem senki ne mondja semmire, hogy lehetetlen :)
Hetek óta agyaltam rajta, hogy valami süti azért kellene karácsonyra. De jó is legyen, szép is legyen, finom is legyen. Mivel nem találtam nekem tetsző receptet, tegnap este eldöntöttem: nem lesz süti. De a tudatalattim dolgozhatott, mert ma reggel, amikor fél 6-kor felébredtem, kipattantam az ágyból, kimentem a konyhába, és elkezdett magától dolgozni a kezem. Íme a végeredmény:

Boszigolyó 

Hozzávalók: 50 g apró szemű zabpehely, 5 g zsírszegény kakaópor, 5g kókuszreszelék a tésztába, 10 g a beleforgatáshoz, 1 adag csokis fehérjepor annyi vízzel kikeverve, hogy sűrű palacsinta tészta állagú krémet kapjunk, 5 g aszalt áfonya.

A zabpehelyhez hozzáöntöttem a kakaóport, az 5 g kókuszreszeléket, a fehérjeporos krémet. Vizes kézzel golyókat formáltam (csodálatosan lehet dolgozni vele!), mindegyik golyó közepébe egy szem áfonyát gyúrtam. A végén kókuszreszelékbe forgattam.
Nagyon gyorsan megvan, tán 5 őerc volt az egész.
Nekem 9 golyó lett belőle.

1 db: 40 kcal, 3 g F, 5 g CH, 1 g zsír

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése