2012. november 26., hétfő

Motiváció

Mivel szombaton buliban voltam, és igencsak elszoktam az éjszakázástól, még ma is olyan vagyok, mint akit fejbe vágtak. Sajnos úgy is nézek ki, de jelen esetben ez most mellékes. :-)
 
Megvolt az ebéd, kreálok snacket is, az jó lesz uzsira vagy edzés utánra, ugyanis edzés lesz. Annak ellenére, hogy punyi vagyok, és annak ellenére, hogy begyulladt egy fogam gyökere. Annyira nem fáj, hogy fájdalomcsillapítót vegyek be, és amint tudok, megyek is vele orvoshoz.
 
Rám most nagyon nagy hatással van E. egy volt osztálytársam, akit évtizedek óta nem láttam, és az osztálytalálkozóra minusz 50 kilóval jött. Iszonyat nagy munka, őrült nagy eredmény. E. mesélte, hogy évekig napi másfél órát szobabiciklizett a kajára figyelés mellett, hát akkor én ma is kibírom azt a majdnem egy órácskát!
 
Rohan az idő, de még mindig van 7 hónap a bikiniszezonig. Azaz ez a 7 hónap szörnyen gyorsan el fog robogni, nem ülhetek a hátsómon, hogy ugyan, hiszen van MÉG 7 hónap. Már csak 7 hónap van vissza, és megígértem magamnak, hogy többé nem fogok feszengeni a strandon!
 
Ha lemegy az ebéd, jöhet az edzés! :)
 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése