2012. október 27., szombat

Recept: Nagyon hamis guba

Nem tudom, hányadik változata ez a gubáimnak... :)
Első gubám itt:

Második gubám itt:


És a mai, recepttel:


Hozzávalók és készítés:
  • 1.5 kornspitz kiflit felkarikázva a tál aljára tettem.
  • Leöntöttem 1.5 dl langyos, édesítős tejjel.
  • A mixerkémbe tettem 150 g sovány túrót, 1 adag csokis fehérjeport, 10 g zabpelyhet és annyi tejet, amennyivel mixelhető volt.
  • A túrós izét a kiflire öntöttem, és 75 g meggyel díszítettem.
Tipp:
  1. A kornspitz helyett bármilyen kenyér vagy kifli használható.
  2. A fehérjepor helyett 5 g zsírszegény kakaó is csodás megoldás lehet.
  3. A zabpehely elhagyható.
  4. A mixeléshez natur joghurtot is lehet használni tej helyett.
  5. Meggy helyett bármilyen gyünölcs mehet. Meggyel mondjuk nagyon finom, és a meggynek szuperek a makroi is.
Ez másfél adag.
565 kcal, 34 g F, 95 g CH, 5 g zsír


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése