2012. október 17., szerda

Hús-vér motiváció 8

P.-t az EAP-n (EdzésMetser Alakváltó Program, www.edzesmester.com) keresztül ismertem meg. Egyszer csak berobbant az alakváltó életembe ez a benzinőrült, határozott, nagyon lényegretörő, fantasztikusan fogalmazó fiatalember, és sokszor motivált, bíztatott, ha gondban voltam, és -ahogy a csapat többi tagjától is- megkaptam a virtuális fenékenbillentést is, ha kellett. És én  végig ámulattal figyeltem, ahogy teljes nyugalommal az orrom előtt kitűzött egy célt, szép nyugiban tette a dolgát, és elérte a célját.
 
P. dolgozó családapa, két gyermeke van. Imád mindent, ami a F1-gyel kapcsolatos, és emellett a másik hobbija a futás.
És ahogy ő csinálta...! Nem volt faxni, nem volt felhajtás, semmi csinnadratta. Januárban elhatározta: le fog fogyni. Elkezdett odafigyelni az étkezésre, csinálta az edzéseket, mellette futott. Nem volt mellébeszélés, vagy kifogáskeresés, hanem szépen, nyílegyenesen haladt előre az úton. És egyszer csak megjelent ezzel a fotóval:
 
 
 
 
Amíg én próbálkoztam, kerestem, próbálgattam a megfelelő étrendeket, és edzettem, és voltak megingások, ő ripsz-ropsz átalakult, elérte a kitűzött célt. Én meg csak kerestem az államat a padlón és próbáltam felszedni onnan. Hihetetlen nagy kökést adott, hogy P.-nek sikerült. Munka, család mellett.
Ja, hogy azóta lefutotta a maratont? :)
 
"A Jóisten mindig csak a mai napot adja céljaid eléréséhez."
 
Ezzel a gondolattal indult februárban. És kihasználva minden egyes "mai napot" edzett reggel 4-kor és futott este, munka után.
És így lett a ruhaméret 5 hónap alatt XXL-ből M.
Számomra P. az A. A., azaz az Alakváltók Alonsoja! :)

5 megjegyzés:

  1. Nem semmi leesett az én állam is gratulálok neki ezúton is és hiszem h. te is el fogod érni a kitűzött célod :)Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi a pasas biztosan megszenvedett vele, akárcsak a többi motiváló egyén. A kalapom a kezemben, add át neki kérlek.

    VálaszTörlés