2012. október 25., csütörtök

Hús-vér motiváció 14

V.-tól már régóta van elmentett képem a gépen. Hiszen rengeteget alakult, már hónapokkal ezelőtt is.
Ez a kép pedig tényleg igazán motiváló volt nekem. Azt írtam ugyanis e képhez a BB csoportban, hogy nekem még nincs bátorságom teljes alakos képet mutogatni magamról. Aztán kaptam a fejemre (köszi, lányok), és összeszedtem magam, félretéve minden bátortalanságomat, és tettem fel képet, mint azóta ide is. És láss csodát: senki nem hurrogott le, sőt, ennyi dicséretet már régrn kaptam.
V. (amellet, hogy két gyermekes családanya) csodálatosan alakul. És ő is az a tipus, aki nem adja fel.
Az első képhez képest egy egy totál más test, forma, és együtt szurkolunk egymásnak a kitartásért, a cél eléréséért.
Csak egy döntés kell, aztán csinálni, csinálni, csinálni.
V. példája is nagyon jól mutatja, hogy sikerül :)
 
 
 
(Eddigiek pl. itt.)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése