2012. október 7., vasárnap

Étkezés tervezés (12 órás munkanapra)

Van olyan, hogy hosszú lesz egy munkanap. Akkor nincs is gond, ha előre tudom, mert akkor tudok rá testben, lélekben, és főképp kajaügyileg készülni.
 
Írtam már arról, hogyan tervezem meg az étkezést, hogyan készülök, ha elutazom (itt olvasható, a lilára kattintva). És most jön, ahogy egy hosszú munkanapra tervezek.
 
Először is fogom az étkezési naplómat, és megnézem, mi van arra a napra a tervben. (Ha ügyes vagyok, és a szokott terv szerint haladok, akkor a kajaterv kész, a bolt hozzá elintézve.)
 
 
Majd szép lassan elindulok a listán, és elkészítem, dobozom a cuccost.

 
Reggelire: zabpehely a tálban, a belevalók a tányéron.
 
 
Tízórai: csokis alma.

 
Ebédre: túrós kifli.

 
Uzsonnára: lekváros abonett, gyümölcsjoghurt.

 
Vacsorára: turmix és 12 szem mandula.

 
Itt a teljes, elkészített és előkészített kaja.
Néztem az órát, fotózással együtt (pedig közben volt könyörgés, hogy működjön a fotoaparát, és az elem is lemerült közben, így cserélnem kellett) 27 perc alatt készen volt. Szerintem nem rossz idő egy teljes napi áteladag bedobozolásához (és közben a mixerkémet is lemostam egyszer :))
És megint nyugodt a lelkiismeretem, mert tutira nem szúrom el a holnapi egész napos melós kajámat.

 
Jaj, majdnem lemaradt: közben megfőtt 2 liter tea is (1 l zöld és 1 l gyümölcs), a melóhelyen pedig (és a kocsiban is) van 1-1 1.5 literes ásványvíz. :)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése