2012. október 19., péntek

"Diétás" nassolnivalók

(terezanyu.hu)


Igen, szoktam "nassolni". Régen gyakorlatilag a nap 24 órájában nassoltam. Ma már kicsit máshogy teszem. Van, hogy kevésnek érzek egy étkezést, vagy csak úgy rágcsálnék, rágnék valamit. Mivel amúgy is kalóriadeficitben étkezem, ráadásul van, hogy 1300 kcal körülre tervezek (az 1400 helyett), és az edzéseket is lelkiismeretesen nyomom, nem szoktam kétségbeesni, ha nagy ritkán egy nap eszek egyszer a következőkből, amik nagyjából 200 kcal értékűek (na nem mind):

 
  •  két nagy sárgarépa
  • 2-3 pohár folyadék
  • 10 g mandula, 10 g mazsola
  • 15-20 g diákcsemege
  • 1 alma, 1 szeletke sajt
  •  1 kocka étcsoki
  • 20 g aszalt szilva
  • 2 szelet sonka
De aki szereti, annak sztem nasinak nem gond, ha megeszi:
  • 1 főtt tojás egy szeletke sajttal
  • 100 g csirke (pl. grillezve)
  • 100 g tonhal (nem olajos)
  • saláta (öntet nélkül vagy balzsamecettel pl.)
  • ...
Sokkal jobb nyugodt szívvel megenni ezeket, mint éhesnek lenni, vagy csak arra tudni koncentrálni, hogy "nem szabad ennem". Én imádok enni, és mivel legtöbbször sikerül jól összeállítani az étrendet, nem nagyon szoktam éhes lenni. A nassolnivalóra sztem akkor van szükség, ha nem eszik eleget az ember, vagy valamiből keveset visz be, és jelez a szervezet. Ha meg csak úgy támad az ehetnék, néha azt is lehet mondani: nem. :)

Szénhidrátéhség, falásroham itt
Ha este éhes vagy... itt.
Éhen halok-dilemma itt.
Kitartásról itt
Éhes vagyok itt
Mea culpa itt
Motiváció itt
Ezért éri meg itt

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése