2012. szeptember 21., péntek

Rohanás, tízórai, uzsonna, vacsora

Ami velem eddig tán elő sem fordult: ma elaludtam. Fura ez, mert az alvásterápia előtt aludni sem igen tudtam, nemám elaludni. :) A lényeg: kapkodtam jobbra-balra, még gyorsan megcsináltam a húst ebédre, közben öltözés, gyors reggeli, meg gyors tízóraibepakolás... Na igen, de este annyira fájtak a csontjaim, hogy semmire nem voltam képes, így kaját sem tettem mára... Ilyenkor jön jól (mondtam én anno!) a saját energiaszelet, amit csak ki kellett kapnom a fagyasztóból (elöl van, bármikor hozzáférek), be a táskába, és így nem eszem szemetet vagy olyasmit, ami nem beilleszthető az életmódváltásomba. Gyors reggeli blogbejegyzés, azért a combomat bemasszíroztam a nyeremény krémemmel, és sitty-sutty, nyomás dolgozni...
 
(blog.svl.hu)
 
Megvárom, míg leér az ebéd, addig lomtalanítok tovább, meg el-mo-so-ga-tok (újra), aztán edzés, utána jöhet az uzsi, és este majd a vacsi.
 
Tehát:
Tízórai: 1 energiaszelet, 1 alma
 
kábé 182 kcal
27 g F
14 g CH
2 g zsír
 
Uzsonna: 60 g kukoricapehely, 150 ml tej (lesz)
 
251 kcal
9 g F
51 g CH
1 g zsír
 
Vacsora: 1 turmix (lesz)
 
109 kcal
21 g F
0 g CH
0 g zsír


2 megjegyzés:

  1. szia,
    megtudnad mondani hogy milyen feherje turmixot hasznalsz?
    koszi, es gratulalok az eredmenyeidhez :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, BioTech Iso Whey zero amit iszom.
    Köszi a gratulát! :))

    VálaszTörlés