2012. szeptember 24., hétfő

Olaszország 4

Olaszország 1 itt
Olaszország 2 itt
Olaszország 3 itt
 
Csodás helyeken is jártam, amíg Dél-Tirolban dolgoztam. maga a falu, ahol éltem, Sankt Leonhard is gyönyörű. És a hegyek is, az is, ahol laktam. Előtte sokan mondták, akik szerencsések, és jártak már ezen a tájon, hogy a Dolomitok az mesés, ez a táj valami csoda... Én meg csak hallgattam, és el sem tudtam képzelni, mi tetszik nekik benne annyira. na, most már én is tudom :))
 
 
Sok fantasztikus élményben volt részem életemben, ebből egy a hegymászsás. Egy pihenőnapon megmásztam egy 2400 méter magas hegyet, azt, amelyiknek a lábánál éltem. Elindultam farmerban és pulóverben. Tanultuk mi a suliban, hogy ha felfelé haladunk, akkor csökken a hőmérséklet, meg a növényzet, na egy a Magyarországon, a Dunántúlon, dimbecskék-dombocskák között élő nőcinek ez nemigen volt tapasztalat. Mert gondoltam: kapaszkodom majd a növényekbe. Csakhogy ott fent már tényleg nincsenek növények! És hideg van rendesen! Hát most már tudom. Csodajó élmény volt egyébként, azok a fantasztikusan tiszta színek, a hihetetlenül tiszta levegő, a hósipkás hegycsúcsok, a közelünkbe merészkedő zergék... Mennék még hegyre fel, bármikor, hatalmas, örökre szóló élmény :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése