2012. szeptember 7., péntek

Fly Lady 3

1. Programfal és kilövőállás (itt)
2. Kosarak, kütyütárolás (itt)
 
Tegnap faszántosan csodajól és ügyesen megírtam ezt a bejegyzést, ami azóta eltűnt. Bosszankodhatnék, téphetném a hajamat szálanként, de inkább nekiállok újra...
 
Szekrénypakolás volt. Mert túl nagy rend sem volt, soha nem találtam semmit, no meg már nyáron észrevehetően megnőttek a ruhaméretek, azaz hogy én lettem kisebb. Fogtam magam, mindent felpróbáltam (aki ismer, tudja, hogy gyűlölök öltözni-vetkőzni...), és kegyetlenül kiraktam, ami nem jó. Korábban azért szoktam szelektálni, mert kihíztam a ruháimat, most pedig épp fordítva :) Rendszereztem, hajtogattam, íme a végeredmény:
 

 
Anyagi ráfordítás nélkül (mert ez van, és mert albérletben nem tudok és nem is akarok olyan belsőre szert tenni, amilyenről álmodom) cipősdobozokba csoportosítottam. Sportzoknik, sima zoknik, meleg zoknik, harisnyák. És külön dobozba kerültek a fehérneműk. Habát balra, pilóver jobbra, kardigán középen. A sálakat egy akasztóra rendezve tettem a szekrénybe.

 
A másik szekrényből is sok dolgo kikerült. Ott is rendszereztem a kupacokat: rövidujjú, ujjatlan/pántos, hosszúujjú pólók, sportcuccok, madrágok. A kényesebb, gyűrődékenyebb holmik kerültek vállfára. És még egy kis extra helyem is lett :)


 
Tavasszal újra szükség lesz egy nagy átvizsgálásra-felpróbálásra, ha tényleg így haladok a célom felé. Márpedig haladok. :)) Addig is könnyebben meg fogok találni mindent, és nem lesz tele fölösleges ruhákkal a lakás.
 
És ami tetszik:
(zsofiberendez.wordpress.com)
 
 
(otthonokeskertek.hu)
 
(img8.hvg.hu)
 
(beepitettszekreny.eu)
 
(google.hu)
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése