2012. szeptember 5., szerda

Fly Lady 1

(velvet.hu)
 
Már nagyon régen volt, több mint egy éve, amikor akkora lett a káosz az albérletben, hogy gyakorlatilag nem fértem el semmitől, mindig mindenhol belerúgtam valami oda nem illő dologba, ráléptem valamire; semmit nem találtam meg, mindig minden "eltűnt". Legtöbbször emlékeztem rá, hogy ja igen, a felső polcra tettem, ami biztosan igaz is volt, de mikor kellett volna, már nem volt ott. És nem győztem takarítani. Gyakorlatilag állandóan, folyamatosan takarítottam, és mégis kosz volt, mindig ott tornyosult a mosogatnivaló. Ha főzni akartam, tuti, hogy nem volt otthon valamelyik fontos alapanyag. Ha el akartam ugrani a boltba, nem találtam a kocsikulcsot. Nincs meg a gyógyszer receptje, pedig most kellene kiváltani. Vagy már tegnap jó lett volna? Be kellene vinni a melóhelyre egy igazolást, de a kupacban most hol keressem? Oké, letörlöm az asztalt, de hova tünt a törlőkendő?? Tudom, hogy a zseni az, aki uralkodik a káosz felett, de rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok zseni :) Viszont nem maradhatott így ez a tarthatatlan helyzet. Gugli már akkor jó barátom volt, rá is találtunk együtt a Fly Lady programra (www.urban-eve-hu). Azóta is a mindennapjaim része, írtam már róla a blogon is. Mától kicsit újragondolom, update-elem, átgondolom az eddigi programomat, tökéletesítek rajta. menet közben is szépen alakulnak a változtatások, de mától kicsit jobban odafigyelek erre. Csak azért (és ez mindössze napi pár perc), hogy a későbbiekben még hatékonyabban lehessen vezetni a háztartást, időtakarékosabban megszervezni a dolgaimat.
 
Eddig is megvolt (Fly Ladynek köszönhetően) a "programfalam" és "kilövőállásom". Most az ottani naptárba bejegyeztem az edzéseket is, így nem kell mindig a gépet bekapcsolnom az edzéstervért (nincs nyomtatóm, hogy kinyomtassam). Sikerült tavaly olyan 2012-es naptárat találnom, amiben matricák is voltak a különböző tevékenységekhez (szülinap, pénzügyek, orvos, figyelmeztetés...), így azokat csak oda kellett biggyesztenem a megfelelő naphoz. A szokásnapló egy részét is itt vezetem, szóval telitalálat ez a naptár. A kilincsen a mindennap használatos kék (mindent elnyelő, hihetetlenül tágas és praktikus) szütyőm lóg, és alatta a másik, a bevásárlós. A "kilövőállás" a konyhaasztal sarka, mindent odakészítek este, hogy reggel ne kelljen kapkodni (így is elég tempósak a reggelek a meló előtti edzés miatt -is-): innivaló, kaja aznapra dobozolva, kocsikulcs, cuccok..., amire szükségem lesz.
 
 

És amilyenek (többek között) tetszenek:

 
(timiapacban.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(dekorella.hu)
 
(Fly Lady 2: Kosár)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése