2012. szeptember 29., szombat

Felkeltem, felkelt, edzés

Én 5-kor keltem.
A Nap 3/4 7 körül.






Ő csak elindult.
Én edzettem.

LMP: Pump and shred

 
Hát még a kislábujjamban is érzem, ez egy elég kemény edzés. Már a 2. percben izzadok, pedig egész idő alatt egyetlen egyet sem kell ugrani, de még lépni is csak óvatosan. A vége felé már a vállamon is alig bírtam tartani a 14 kilós súlyt, de azért oké volt. Aztán jött a has, van benne egy "simis" gyakorlat, na ott nagyon tudnék nevetni, ha volna rá energiám, de nincs, mert szétszakadnak a törzsizmaim közben, ahogy tartanom kell magam :) A vörös kiscsaj a fekvőtámaszos résznél irigylésre méltó, ahogy rendesen nyomja a fekvőket. :) Már érzek fejlődést, jobban bírom, és ma pl. eszembe sem jutott, hogy esetleg nem megy vagy nem bírom. És itt a zene is motiváló, az edzők igazán szuperek. Bár nehéz etap ez, mégis szeretem. Jó feszegetni a határaimat.

Heti étkezési terv itt.
Heti edzésterv itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése