2012. szeptember 21., péntek

Ezért éri meg...

... megtenni, amit meg lehet tenni:

Mert edzés után mosolygósabb vagyok mint előtte, mert büszke vagyok magamra a kitartásomért, és azért, hogy jó úton vagyok, és nagyon szépen haladok.
(És nincs divatos vagy/és márkás edzőcuccom. A siker nem ezen múlik.)


 
Mert jó érzés látni és érezni, hogy mennyivel "laposabb" vagyok. Nagyon jó úgy felöltözni reggelente, hogy nem kell a hasamat behúznom ahhoz, hogy rámjöjön a nadrág, és nem kell behúznom, ha megyek, ha jövök, ha ülök, ha állok...
 
 
Ez az egy szabadidő ruhám van, 2 éves. A combomból 4 centit fogytam, ezt a nadrág is pontosan mutatja, ami még idén tavasszal is passzosan állt.
 
 
Januárban még nem mertem magamról fotót készíteni, mert egyszerűen nem hittem el, hogy meg lehet, hogy meg tudom csinálni. Most már elhiszem, látom, tudom, sőt mások is látják, hogy ez így SOKKAL JOBB! :))
 
Félúton vagyok.
És éppen roppant éhes (inkább zabás).
Pucoltam hát magamnak 2 nagy sárgarépát és elropogtattam. Tökéletes, ha az embernek "rághatnékja" van.
 
Holnap új edzés, új kihívások.
Szívesen állok elébe! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése