2012. szeptember 18., kedd

Észrevételek



1. Tény, hogy a testünk nagy része vízből áll. Én valahogy ezt kívül-belül érzem magamon. Először is szegény édesanyám majd' 1 napot vajúdott velem, pedig két héttel később születtem a "betervezettnél", annyira jól éreztem magam a magzatvízben, hogy ki sem akartam jönni onnan. Aztán imádok vízben lenni. Valahogy lételemem, hogy vízben legyek, mindegy, hogy tó, folyó, fürdőkád... (Hal lennék??) Imádom az esőt. Imádom a zivatart. Imádom a pocsolyákat. Imádom a havat, a jeget. Kedvenc országom Norvégia, ahol ugye van víz bőven, mindenféle halmazállapotban. Rengeteget ittam világéletemben. De a lényeg: azt vettem észre, hogy ha lefekvés előtt két órával elkezdek tudatosan vizet inni, és kábé egy-másfél órán belül megiszok legalább egy liter vizet, az nagyban hozzájárul a fogyáshoz.
 
 
2. Próbálkozom a hússal, nem nagy sikerrel. Sosem szerettem a húst. Sokáig megettem, de volt 6 év, amikor egyáltalán nem, egy falatot sem. Utána csak nagy ritkán, mint mostanában is. A füstölt házi cuccok (száraz sonka, száraz kolbász) jöhet(né)nek gyakrabban, de a többi... Holnapra megfőztem a rakott káposztát. Hááát... Majd valahogy megeszem, ha már kész. Tervben van a cigánypecsenye is, mert tavaly júliusban ettem, és az ízlett (de elég volt egy szelet), na, majd kiderül. Nem szeretem magamra azt mondani, hogy vega vagy akármi, de hogy húsevő nem vagyok, az biztos. Utána fogok nézni húsmentes étrendnek is.
 
 
3. Ezt a könyvet olvasom. Lassan 2 éve foglalkozom napi szinten szinte a táplálkozással, de ez az első olyan anyag, ami a tudományos tényeivel rendesen elgondolkoztat. Ráadásul a könyvben található gluténérzékenységi teszt alapján óriási esélyem van arra, hogy valami nagyon nem stimmel az emésztésemmel. Végigolvasom, utánanézek, aztán meglátjuk.
 
4. A Bagdy Emőke jó reggelt módszer működik.
 
5. Tényleg bevonzod, amit gondolsz. Érdemes pozitívnak lenni. Érdemes hinni magadban, az álmaidban. (Nyertem egy játékban, az egyik részcélomtól 21 dekára vagyok, nagyon sok pozitív megerősítés érkezik napi szinten, az edzés- és étkezésfegyelmet sikerül átplántálnom a hétköznapokba is...)
 
6. Lapos a bicikli gumi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése