2012. augusztus 9., csütörtök

Uzsonna

Saláta

Az életmódváltás szép dolog. Jó dolog. De sokszor nehéz is. Mert most így, az edzés (lásd itt) után leginkább 2-3 vajas-mézes kornspiztet tudnék bevágni vagy egy óriási adag nagyon hamis gubát (nézd meg itt), de Shaun azt mondja, uzsira csak saláta. Huh. Hát akkor saláta. Azért egy fehérje turmixot ittam közvetlenül edzés után. Aztán konyha: saligyártás. Mert szeretem a salátát, de nem árt kicsit változatossá tenni, hogy bírjak 2 hétig uzsonnára salátát enni.

Pikáns gombasaláta



  • Serpenyőben kávéskanálnyi oliva olajon megfonnyasztottam egy marék kis kockákra vágott lila hagymát egy gerezd apróra vágott fokhagymával.
  • Rádobtam egy maréknyi (tegnap) párolt gombát.
  • Amikor a gomba is felmelegedett, levettem a tűzről.
  • A vegyes salátát tányérra tettem, rászedtem a hagymás gombát.
  • Egy löttyintés borecetet tettem a gombára.
  • Sóztam, borsoztam.
  • Mind megettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése