2012. augusztus 8., szerda

Motiváció

Vannak bizony rossz napok. Amikor semmi nem jön össze, amikor valami kisebb vagy nagyobb dolog miatt az ember kicsit elkámpicsorodik, maga alá kerül, mélypontra jut, elkeseredik, pesszimistán lát dolgokat, amikor valami mellbe vágja, úgy érzi: semmi sem sikerül, vagy hogy értelmetlen sokminden... Nekem ez egy ilyen nap. Hajnalban kezdődött a szúnyogos ébresztővel, és a többit fel sem sorolom, nem is akarok gondolni rá. No meg panaszkodni sem szeretnék, hiszen semmi értelme.

(Forrás: aliasfules.blogspot.com)

És ráadásul nagyon éhes is vagyok. Ez az Asylum étrend nem az én ritmusomnak hízelgő, de megcsinálom. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz-e hatása, és hogy mi lesz az. Mivel kettesével tolom az edzéseket naponta, két hetet kell csak így végigvinni, és ebből már 2 nap le is ment.

Na, látjátok, ezt szoktam csinálni. Valahogy a tudatalattimból törhet elő, hogy igen, sz¤r napom volt, de azonnal sikerül valamelyik célra gondolnom, aztán ráfókuszálnom; és tudom, hogy meg kell oldanom a dolgokat, de azt is tudom, hogy most meg kell csinálnom a 2. edzést. Mert ezt akarom, mert kell, mert kis lépés ez az emberiségnek, de nagy nekem!!!

(makemoneyhi.com)

(vmug.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése