2012. augusztus 13., hétfő

Mai edzés, terv

Pihenőnap


Múlt hétfőn kezdtem az Asylum 3. körét, napi 2 edzéssel. Nem mintha ma túl fáradt lennék, de voltam már túledzett, és azt nem kívánom senkinek. Szüksége van pihenésre is a testnek. A térdeim is meg fogják hálálni.

Összeállítottam a heti étrendet, az Asylum étrend alapján. Kicsit felturbózom az utolsó hetet: sok hal, kétszer hús (fujjj! a main már túlvagyok, így már csak egy husis nap...). Sok zöldség, kevesebb gyümölcs. Halálom a saláta uzsira minden áldott nap, de így egy hét után elmondhatom, hogy tudhat valamit az Asylum dietetikusa, mert ez az étrend rendesen felturbózza az anyagcserét!

(És a bőröm sem panaszkodhat a vérkeringését illetően: 214 csapást mértem rá. Vagyis egy szúnyogot próbálok a másvilágra küldeni, de még csak a vérkeringéspezsdítésig jutottam...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése