2012. augusztus 18., szombat

Következő heti menüterv

Ez még nagyon terv, de alapjaiban rendben. Keddtől kiiktattam a husit, csak 1-2 szendvicsben lesz sonka, de azt majd jelzem. Egyáltalán nem szeretem a húst... Hal sincs a héten, múlt héten végig halat ettem. Omega3 zsírsav-készletem augusztusra feltöltve ;-) A vacsikra turmixot terveztem, de ha éhes leszek, oda beiktatok majd túrót, jogit vagy zöldséget.
Ezt az étrendet magamnak ajánlom, mert az én szervezetem működésére állítottam össze, eddigi tapasztalataim alapján. Ötleteket ügyesen lehet ebből is meríteni, de az adagokat mindig a saját igényeid szerint kell összeállítani.
Egyelőre zsírleadási fázisban vagyok, ez az életmódváltásom első fázisa. Közben tanulom, mire kell figyelni az egyes alap élelmiszerek kiválasztásánál, tanulom a tudatosságot, ízletes ételek receptjeit igyekszem kipróbálni és gyűjteni, amikből olyan étrend állítható össze, ami életem végéig kivitelezhető.
(Ami biztos: a mozgás a mindennapjaim része marad. Megszerettem, jót tesz, tartást ad.)

A folyadék marad a minimum 2-3 liter naponta, tea, víz, kávé.

Hétfőn végzek az Asylum 3. hetével, keddtől új edzésterv. Ma összeállítom.


H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
R
csokis zabkása
almás zabkása
amerikai
palacsinta
kornspitz szenyó
fahéjas zabkása
gyümis túró
kukoricapehely,  tej
T
1 alma, 1 narancs
puding
turmix
1 alma, 1 narancs
smoothie
banán turmix
gyümi sali
E
hús, saláta
gyümi leves, csirkesali
túró-gombóc
spenót
túrós izé
kelkáp. főzi, tojás
rántott gomba, rizs
U
abonett meleg-szendvics, joghurt
gyümi-szósz
kukoricapehely,  tej
kefír, mandula, sárga-répa
szenyó
szenyó
zöldség leves
V
turmix
1 tojás, 1 abonett
turmix
turmix
turmix
turmix
turmix
6.
turmix

turmix
turmix
turmix
turmix
turmix
turmix
ö:
1342 kcal, 23g zsír, 153 g CH, 121 g F

1391 kcal, 18 g zsír, 164 g CH, 126 g F

1491 kcal, 23 g zsír, 191 g CH, 120 g F
1335 kcal, 40.3 g zsír, 148 g CH, 76.3 g F

8 megjegyzés:

  1. Figyelj Timi, nagy kérés lenne, ha csinálnál egy facebook oldalt a blogodnak?

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam már rá. Nem tudom, bírnám-e energiával, nem tudom, lenne-e rá igény. Nem tudom, össze lehet-e egyeztetni a blogot az oldallal. Magyarul: gondoltam már rá, de nem vagyok számítógép-zseni, azt sem tudom, hol kellene elkezdeni. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ess neki, nem nagy művészet, és onnantól kezdve nem zavar senkit, ha teleraksz egy csoportot a postjaid linkjével. Mindenki jobban járna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átgondoltam: Mondd meg, melyik csoportban zavarok, és ott nem posztolok többet. :)

      Törlés
  4. Szeretem a blog felületet, sokkal jobban mint az FB-t. Picit privátabb. Szerintem ez teljesen korrekt ahogy van, de persze nálad a döntés joga. :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is így jó, ahogy van :) Engem sehol sem zavarsz ám :) Vedd be a leszarom tablettát :))

    VálaszTörlés