2012. augusztus 10., péntek

Ilyen egyszerűen nincs...

Igen. Igen, vannak ilyen napok. Peeersze!
  • Nem tudtam rendesen kajálni.
  • Egy vödör ráesett a nagy lábujjam körömágyára még reggel. Ááá, nem fáj!
  • Történt ez-az.
  • Kőkemény volt az edzés, hulla vagyok. (Ez mondjuk nem baj.)
  • Át kellett szerveznem a hétvégémet.
  • Tetvesedik a paprika a baldachinos kiskertemben.
  • Megint tele lettem allergiakiütéssel.
  • Legyűrtem az uzsira az almát, de ott már volt hiszti.
  • Nagy dacosan (gondolatban párszor orron boxolva Shaun T-t) fehérje volt a vacsi.
  • És most?????
undefined
(lol.hu)

Nem, dehogy árvíz!
ELDUGULT A WC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

undefined

(Ha viccesnek tartod is, nevess egy hatalmasat, aztán adj léccci tippet, mi a -szó szerint- sz&rt csináljak!!!)

2 megjegyzés:

  1. Hívj egy duguláselhárítót, vagy ha van sósavad, akkor önts bele, de a gőzt ne lélegezd be, mert mérgező!!! Vagy duguláselhárító folyadék és pumpáld kicsit. Más ötletem nincsen!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Viki! Közben megoldódott... :)

    VálaszTörlés