2012. augusztus 2., csütörtök

Gyümölcs+gyerek (?)


Itt írtam a gyümölcsről, hogy miért jó, én miért szeretem és ajánlom (akkor is, ha fogyni vágysz).
Gyerekként is szerettem a gyümölcsöket. Nagyszüleim kertjében mindenféle gyümölcsfa volt, valahogy ebbe szoktam bele, hogy a család eszik gyümölcsöt.
Aztán az unokahugimmal kifogtam Amerikát: kemény 6 éve alatt még egy szelet gyümölcsöt sem evett meg! Na de zöldséget sem. Gyakorlatilag fogalmam nincs, hogy tud életben maradni, mivel hogy mást sem igen eszik. Ő a tipikus fényevő? Mert közben csintalan, eleven, okos, táncol és állandóan edz, szeptemberben megy iskolába, de már olvas és sokmindent leír, jól számol; éli a 6 évesek életét.

Legközelebb, ha találkozunk, kipróbálom ezen ötletek valamelyikét. Hátha bejön, és eszik egy-két falatot valamelyik kreálmányból. Egy próbát mindenképp megér!








2 megjegyzés:

  1. Nagyon cukiiiiiiiiiiii,és mivel a Lányomról van szó...hát ösztönözni tudlak!De annyira-annyira tudom mi lesz.Hozza a fotógépet,hogy örökítsük meg.....mert meg szeretné mutatni majd anyának milyen jókat tudsz te csinálni,milyen kreatív vagy:)))

    VálaszTörlés