2012. augusztus 10., péntek

Ébresztő gondolatok (mérés)

Szokásnapló (itt) (fejben): mérés:


Mérleg:



 

Reggel, felkelés és mosdó után megy a mérés. Rápattantam ma is, oké. És csak úgy, kíváncsiságból lemértem Luluval (konyhai g-ra pontos mérlegem) a hálórucimat: 118 g. Most enélkül pattantam mérlegre: ugyanannyit mutatott mint előtte. Eddig is tudtam, hogy a fürdőszobamérleg nem pontos, hiába mér testzsírt, víztartalmat, izomarányt (...), eddig is szoktam rajta nevetni, de ez a mai dolog igazán... Nevetséges, na.


Centi:



 

Ez a mérés is gyorsan megy (értelme nincs naponta, de ha már szokást igyekszem kialakítani, nem akarok X-et). Kétszer mértem: pontosan megegyezett mindkét érték: akad változás ;-) Pedig igazándiból a zsírmennyiség változása érdekel (amit ugye nem mutat a centi konkrétan), és hogy a combom hogy alakul. Erre tökéketes mérce a rövidnacim, és a tükörképem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése