2012. augusztus 22., szerda

Ebéd: Majdnem húsos, szomorú túrógombóc

A recept ott kezdődik, hogy x g kukoricadara. Ez rendben is van. Ugye július végén kezdődött a tortúra a speizomban. Nemrég mindent ki kellett dobnom, ha tetszett, ha nem... Pár napja vettem egy csomag kukoricadarát, mert a héten szükségem lesz rá. Ma kibontottam, és HEMZSEGETT a molykezdeményektől! Tucatjával gyalogoltak benne a kukacok, ennyit én még életemben nem láttam. Miután a reggelit már feldolgozta a gyomrom, legalább nem kellett viszontlátott gyomortartalmat takarítanom... Gyorsan és szomorúan helyreraktam a dolgot a fejemben és a gyomromban, és nekiálltam az ebédfőzésnek:
25 g (kukoricadara helyett) zabkorpát sűrű masszává (és megint csak nem Felipe ;-)) főztem 125 ml tejjel. Lehúztam a tűzről, folyékony édesítővel édesítettem. 2 abonettet porrá zúztam, a csodaserpenyőmben kicsit megpirítottam olaj nélkül, hozzákevertem fahéjat, amikor már a lángról lehúztam. Aztán a zabmasszához kevertem 125 g túrót, vizes kézzel gombócokat formáltam belőle és a pirított fahéjas abonettbe forgattam. Gyümölcsjoghurttal locsoltam le. Mennyei és nagyon laktató étel, nem mellékes, hogy pár perc alatt készen van!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése