2012. augusztus 23., csütörtök

Bikinis lecsó

 
36 fok van kint, bent 28. Az edzés már kora reggel megvolt, szokásnaplóval, alvásnaplóval, mindennel együtt. Olyan nagy kedvem volna Lédizni, de nagy a hőség. Így felvettem a bikinimet, és boszis trükkhöz folyamodtam, amikor kitaláltam, hogy ma is elraktározok valamennyit a nyár ízeiből.
Bikiniben kimentem a baldachinos kiskertembe,  leszüreteltem a paprikát és a paradicsomot, aztán leöntöttem magam egy üveg vízzel, amikor picit lecsöpögtem, irány a konyha. Megmostam, feldaraboltam a zöldségeket és 2 nagy fej hagymát, feltettem főni. Kimentem a teraszra, újabb adag zuhany, vissza a konyhába, keverés. Így ment folyamatosan, amíg el nem készült a lecsó. Egy üveggel lett, són kívül semmi mást nem tettem bele. Tehetek belőle majd levesbe ízesítőként, ehetem tojással vagy köretként, lehet belőle lecsós szelet. Télen. Ha majd épp arra vágyom, amiből most már kicsit sok: napsütésre. :) Addig is: a vákuum legyen velem! ;-)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése