2012. augusztus 9., csütörtök

Átverések

Kábé 3 éve kezdődött. Le akartam fogyni. Mindenáron. Valahogy "logikusan" mozgás+kaja kombinációval kezdtem, ha nem is a legszerencsésebbel. Ugyanis mozogtam, amennyit bírtam (ez 5 perc volt a legelején) és mellette koplaltam. Bejött? Nem.

(kismamatitok.hu)

Akkor még tévéztem, láttam "csodaszereket". Ha ezt a joghurtot eszem, segít a fogyásban! Ha ezt a kapszulát szedem, 1 hét alatt 10 kiló minusz! Diéta nélkül csak ezzel a teával elérheted álomalakodat! Edzés? Minek? Ez a turmix lefogyaszt! Bla-bla. A nagy lópikulát. A joghurt tele van cukorral, a kapszula étrendkiegészítő, nem helyettesíti a változatos étrendet és a testmozgást, a turmix összetevői között elől van a cukor, nem is kevés... Bevált? Nem!


(femina.hu)



Minden diétáról szóló újságot olvastam, a legkülönfélébb tippekkel. Sztárokkal reklámozott étrendek tömkelege, és persze volt kedvenc színésznőm, akinek kipróbáltam a lehetetlen étrendjét, amit ő persze torna nélkül csinál és le is fogyott. Ja persze. Bejött? Hát persze hogy nem!


(bulvaros.hu)

Aztán jött a postaládába dobott hirdetés: ha ezzel lefogysz, soha többé nincs diéta! Pfff...

(tv.hir24.hu)


Ez mindenkinél működik! Az orvosok ajánlásával! A legújabb orvosi szenzáció! Amerikában mindenki így csinálja! Jézus...

Bedőltem ezeknek anno. Egy csomó pénzt dobtam ki totál fölöslegesen, a tudatlanságom miatt. Mert hogy ha lassan is, de rájöttem, hogy azok az emberek/cégek, akik/amik ilyen cikkeket dobnak a piacra, nagyon okosak, és nagyon ügyes húzás mások butaságából meggazdagodni. És arra is rájöttem, hogy a legfontosabb az egészség. Ha csak ezt szeretném, ahhoz nem diéta kell, hanem életmódváltás. Egy egész életen át tartó és tartható "rendszer". És hogy alakot formálni csak tudatos táplálkozással és megfelelő testedzéssel lehetséges.


Ne hidd el, amit most olvastál. Próbáld ki nyugodtan, végülis mi vesztenivalód van a csodaszerekkel? Pár év és egy rakás pénz. Ha neked megéri...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése