2012. július 18., szerda

Reggeli


Reggeli a Duna-parton, egy teraszon, az ébredező nap fényében, a fák alatti kellemes hűvösben, a hugim két tündér gyerekével és G.-ral... Ha valaki állandó zajban dolgozik, és a város legforgalmasabb kereszteződésében lakik, és az albérletében árad a falakból a hetek óta összegyűlt forróság, az tudja szerintem igazán értékelni ezeket a pillanatokat.
A többieknek nagyon hamis gubát dobtam össze reggelire, most aldis tejes kifliből (amit, ha eszel liszteset, feltétlenül próbálj ki, mert az a kifli maga a fél mennyország), szilvalekvárral. P. segített kóstolni, mert ez cukorral készült, azt meg én évek óta nem eszek. :)
Magamnak kornspitz szendvicset készítettem egy kis májassal, paprikával és sajttal. Nem bánom, hogy kihagytam a gubát, mert az az aldis kornspitz három negyed mennyország !! :)
A reggelit P. fotózta :)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése