2012. július 14., szombat

Reggeli


( 483 kcal, 7.6 g zsír, 67 g ch, 15 g fehérje)
Akkor találkoztam a zabbal mint étellel, amikor februárban elkezdtem az Insanity-t. Az étkezési tervben olvastam róla. Zab ???!!! Há' mi vagyok én, ló ??? Aztán kipróbáltam. És imádom. Állítom, hogy nagyobb függőséget okoz mint a nikotin. :)

Ja, hogy szénhidrát? Ja, hogy én "diétázom" ?
Egy általam fogyasztott adagban (50 g) 283kcal, 7g zsír; 43g CH; 13g fehérje van.

A mai kásám:
  • 50 g zabpehely
  • 2-3-szoros víz
  • kis édesítő
  • fahéj
  • 25 g vanília ízű fehérjepor
  • 15 dkg fagyasztott meggy.
Boszorkányos tipp: a meggyet fagyott állapotban teszem a kásába. Így gyorsabban kész, a meggyet nem kell külön kiolvasztani, és a gyümi hamar lehűti a kását (én ugye nem szeretek várni a kajára), miközben felolvad.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése